Un mic sfat...

I'm a young Romanian photographer specializing in capturing the beautiful landscape of my country... and to share with people from around the world ! Thank you for visiting !

Pentru o rezolutie mai buna a imaginilor, dati click pe una dintre imagini !!!
For better resolution click on one of the images !!!

duminică, 29 ianuarie 2012

Muntii Parang ian. 2012
































































20 de comentarii:

  1. Un om matinal ce se trezește repede pentru arta sa :) Foarte faina a 2-a poza:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Minu...doar ca a2-a poza este facuta seara...oricum o sa vezi si pozele de dimineata...si stai ca ink nu ai vazut nimik ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte frumos, in timp ce foarte frig :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte faine,dar am o intrebare ,am vazut la prima in special ,partea din stanga a imaginii nu este in sharp ,tu ai vrut sa obtii asta in post-procesare?In mod normal ar fi iesit tot in focus de la distanta aia.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ms...din pacate nu eu am vrut sa obtin si partea aceea out of focus, asa mi-a iesit, pe aparat nu am vazut, ca sa refac cadrul, am vazut doar acasa pe pc...

    RăspundețiȘtergere
  6. ...si totusi distanta nu aeste asta care se vede in imagine..era facuta de mult mai departe...

    RăspundețiȘtergere
  7. Frumoase fotografii. Unele chiar foarte faine. Iti recomand totusi sa pui accentul mai mult pe calitate: mai putine si foarte bune decat multe si bune.

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc Bogdan pentru apreciere si ms pt sugestie, asa am sa fac de acum incolo...o sa incerc sa fiu mai selectiv! numai bine...

    RăspundețiȘtergere
  9. Felicitari si din partea mea (prima este preferata mea) ! Succes

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Andrei...ma bucur ca iti place...mersi la fel si tie..cele bune!

      Ștergere
  10. Superbe pozele ! Nikon sau Canon ? desii banuiesc un nikon ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De fapt nici unul dintre aceste marci...Fujifilm FinePix S4000...multumesc!

      Ștergere
  11. Faine...dar as mai fi restrans un pic selectia! Lumina buna in continuare!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, am sa tin seama de sfat pentru alta data!

      Ștergere
  12. faine ipostaze de iarna din Parang, cateva fotografii sunt foarte frumoase

    RăspundețiȘtergere