Un mic sfat...

I'm a young Romanian photographer specializing in capturing the beautiful landscape of my country... and to share with people from around the world ! Thank you for visiting !

Pentru o rezolutie mai buna a imaginilor, dati click pe una dintre imagini !!!
For better resolution click on one of the images !!!

marți, 23 octombrie 2012

Muntii Surean - Ponorici - Cioclovina toamna


Imagini realizate cu noul meu aparat Canon 550D + obiectivele 18-55 mm, respectiv 75-300 mm. Locatia de testare a aparatului foto a fost in Muntii Surean si anume in zona Ponorici - Cioclovina, mai jos va las sa va bucurati de imaginile frumoase pe care ni le ofera natura, mai ales toamna. 



































Va multumesc pentru vizionare ! Daca v-au placut imaginile nu uitati de butoanele de share !

6 comentarii:

  1. Foarte frumoasa zona, am dormit la cort de multe ori si la pestera si in sat, nu-ti mai vine sa pleci... S-a reparat drumul forestier de la pestera ?

    Multumesc !

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, intr-adevar o zona deosebita din care cu greu iti vine sa mai pleci...drumul este in general bun pana la pestera, dar mai sunt unele portiuni mai nasoale, dar se poate merge si cu o masina mica daca te lasa inima :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Eheee altadata mergeam cu bicicleta dein Calan pana la Cioclovina sa intram in pastera si dormeam sub cerul liber in poienita de la intrarea pesterii uscate.Ce vremuri frumoase,imi este asa dor de locurile alea dar sunt asa departe.IMi amintesc ca mancam raci fierti din parau si mamaliga cu dulceata,mancarea noastra preferata la Cioclovina.Iti multumesc pentru pozele astea,m-ai facut sa imi amintesc de clipele frumoase ale copilariei.!
    Ovidiu.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce frumos :) fain va mai petreceati timpul pe la Cioclovina...ma bucur ca prin imaginile mele fac pe cineva fericit, si trezesc amintiri frumoase...va multumesc, numai bine !

    RăspundețiȘtergere