Un mic sfat...

I'm a young Romanian photographer specializing in capturing the beautiful landscape of my country... and to share with people from around the world ! Thank you for visiting !

Pentru o rezolutie mai buna a imaginilor, dati click pe una dintre imagini !!!
For better resolution click on one of the images !!!

joi, 15 august 2013

Maroc part 1

De obicei nu obisnuiesc sa scriu cand postez o serie de imagini si prefer de cele mai multe ori sa las imaginile sa vorbeasca de la sine, desi multe persoane mi-au sugerat sa scriu zonele in care au fost facute fotografiile sa stie zona si poate sa si viziteze acele locuri...acum insa ma vad nevoit sa aduc cateva cuvinte acestei prime parti a imaginilor din Maroc...ce pot spune ca am invatat in aceasta tara ? hmm...a fost o experienta unica, am vazut locuri noi, locuri diferite fata de cum eram obisnuit sa vad...am vizitat plaja Oceanului Atlantic, am cunoscut oameni noi, destul de primitori in ciuda aparentelor!...pot spune ca dupa aceasta experienta am ajuns sa iubesc mai mult Romania !

Imaginile au fost realizate pe plaja Mehdia si in orasul Kenitra !





































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu