Un mic sfat...

I'm a young Romanian photographer specializing in capturing the beautiful landscape of my country... and to share with people from around the world ! Thank you for visiting !

Pentru o rezolutie mai buna a imaginilor, dati click pe una dintre imagini !!!
For better resolution click on one of the images !!!

vineri, 26 septembrie 2014

Steril

Si iata ca este gata seria pentru care am mers eu de fapt la Geamana. Geamana este o localitate din Valea Sesei, aflata in Muntii Apuseni, judetul Alba, Transilvania, Romania. In urma operatiunilor miniere de la Rosia Poieni, satul a fost transformat in lac de decantare si acoperit de steril, printr-o serie de evenimente cunoscute drept "Dezastrul natural de la Geamana".


Vazand pe internet imagini din aceasta zona m-am gandit ca ar fi un loc cu un potential fotografic mare, nu neaparat numai pentru peisaje generale, ci pentru peisaje "intime", pentru fotografierea acelor detalii pe langa care majoritatea trec fara sa le acorde o importanta prea mare. Mie imi place sa fiu atent la detaliile din jurul meu si incerc ca de fiecare data intr-o tura sa vad si altceva, nu doar acele tipuri de  imagini care sunt populare  in ziua de azi pe retelele de socializare. Tipul acesta de fotografie "m-a prins" de ceva vreme, fotografierea detaliilor necesita mai mult timp, si o atentie mai mare. 

Mai jos puteti vedea cateva imagini mai "sensibile" din acest paradis fotografic, din pacate un dezastru ecologic:














Va multumesc pentru vizonare! Sunteti liberi sa distribuiti aceasta postare!

2 comentarii:

  1. In sfarsit vad si eu ceva de la Geamna facut cu un simt artistic deosebit. Felicitari. Sunt foarte frumoase.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult, Cosmin :) ma bucur sa aud asta!

      Ștergere