Un mic sfat...

I'm a young Romanian photographer specializing in capturing the beautiful landscape of my country... and to share with people from around the world ! Thank you for visiting !

Pentru o rezolutie mai buna a imaginilor, dati click pe una dintre imagini !!!
For better resolution click on one of the images !!!

miercuri, 22 octombrie 2014

Prin locurile copilariei mele

Muntii Apuseni, comuna Garda de Sus jud. Alba...de aici a inceput pentru mine totul! De cand eram mic copil, aici imi faceam fiecare vacanta, cu trecerea anilor tot mai mult au inceput sa imi placa aceste locuri si am inceput sa explorez zona, mai aproape de casa, si de cele mai multe ori si mai departe de casa, mergand pe jos si 15-20 km pe zi.

Acum inteleg si eu de unde am pasiunea aceasta si dragostea pentru natura, pentru munti si nu in ultimul rand pentru fotografie!












Un comentariu: